Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Άστο τέλειωσε ονομάζεται το νέο τραγούδι της Αμαρυλλίς .. ακούστε το κομμάτι χωρίς spot !! 

"Δε σου πέφτει λόγος πως περνώ, τι ρωτάς, η αγάπη σου για μένα δεν υπάρχει πια, δε σου
πέφτει λόγος τώρα, τίποτα μη ζητάς, δε θα ξαναπέσω στη φωτιά... Άστο τέλειωσε".
Μετά τις πολύ μεγάλες της επιτυχίες "Διαταγές" που της έγραψε ο Παντελής Παντελίδης
αλλά και την "Πόσο να πέσω πιο χαμηλά" με την υπογραφή του Γιώργου Θεοφάνους, η
Αμαρυλλίς επιστρέφει δισκογραφικά!
Το καινούριο single της ερμηνεύτριας ονομάζεται "Άστο τέλειωσε" και είναι έτοιμο να σας
ξεσηκώσει όπως και στα προηγούμενα!
Την Αμαρυλλίς θα έχετε την ευκαιρία να την απολαύσετε ζωντανά στο πλευρό του Βασίλη
Καρρά και του Στέλιου Ρόκκου, από τις 9 Μαΐου στο Politia Live Clubbing στη Θεσσαλονίκη !!
Αμαρυλλίς - Άστο τέλειωσε new song 2014!


Στίχοι | Lyrics
Άντεξα πολλά κοντά σου, έσπασε η καρδιά μου
φεύγω από τον έρωτά σου και κοιτάω μπροστά
σ' έσβησα απ τα μυαλό μου και τα όνειρά μου
γιατί νιώθω η ζωή μου κάτι μου χρωστά
Δε σου πέφτει λόγος πως περνώ μη ρωτάς
η αγάπη σου για μένα δεν υπάρχει πια
δε σου πέφτει λόγος τώρα τίποτα μη ζητάς
δε θα ξαναπέσω στη φωτιά
άστο τέλειωσε, άστο τέλειωσε
Να ταν άστρα τα φιλιά σου, θα 'μουν ουρανός σου
δε θα γνώριζε σκοτάδια η αγάπη αυτή
όμως πάντα κάτι κρύβεις μέσα στο μυαλό σου
και τον έρωτά σου νιώθω τώρα απειλή
Δε σου πέφτει λόγος πως περνώ μη ρωτάς
η αγάπη σου για μένα δεν υπάρχει πια
δε σου πέφτει λόγος τώρα τίποτα μη ζητάς
δε θα ξαναπέσω στη φωτιά
άστο τέλειωσε, άστο τέλειωσε
www.goldenradio.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου