Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Ακούστε το debut single της Αίμιλη Χαραλάμπους με τίτλο Εγώ είμαι εγώ, που θα ακουστεί στο The Voice !!

Ακόμη μια μικρή ηλικιακά τραγουδίστρια, αλλά με πολύ μεγάλη φωνή κατάφερε
να φτάσει στον τελικό του "The Voice"!
Ο λόγος για την 16χρονη Αίμιλη Χαραλάμπους που κατάφερε να κερδίσει τις
εντυπώσεις του κόσμου, φτάνοντας μέχρι τον τέλος του show.
Η κύπρια τραγουδίστρια από την ομάδα της Μελίνας Ασλανίδου, είναι πανέτοιμη
να πάρει την πρωτιά.
Μέχρι στιγμής όμως αναμένουμε τον τελικό και εσείς μπορείτε να απολαύσετε
το πρώτο της τραγούδι με τίτλο "Εγώ είμαι εγώ".
Το single της Αίμιλη Χαραλάμπους υπογράφουν σε μουσική ο Γιώργος
Παπαδόπουλος και στίχους η Βίκυ Γεροθόδωρου.
Αίμιλη Χαραλάμπους - Εγώ είμαι εγώ new song 2014
www.goldenradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου