Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Γιώργος Μαζωνάκης .. Έχω περάσει και χειρότερα, ακούστε το νέο single και δείτε το φρέσκο video clip του τραγουδιστή!! 


Μια έκφραση που έχει πει ο περισσότερος κόσμος σε διάφορες φάσεις της ζωής του
ερμηνεύει ο αγαπημένος και πολύ συζητημένος καλλιτέχνης Γιώργος Μαζωνάκης.
Μετά το πολύ επιτυχημένο του άλμπουμ με τίτλο "Λείπει πάλι ο Θεός" που έπαιξε
σε όλα τα ραδιόφωνα της χώρας, ο τραγουδιστής επιστρέφει με ακόμη ένα νέο και
πολύ δυναμικό single με σκοπό να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή των charts.
Το καινούριο τραγούδι του Γιώργου Μαζωνάκη λέγεται "Έχω περάσει και χειρότερα",
όπου τη μουσική και τους στίχους του κομματιού έχει γράψει ο Δημήτρης Φάκος.
Στο βιντεοκλίπ του "Έχω περάσει και χειρότερα" θα συμμετέχει η γνωστή ηθοποιός
Δήμητρα Ματσούκα!
Γιώργος Μαζωνάκης - Έχω περάσει και χειρότερα new song 2014

Στίχοι:Lyrics
Σαν να μην έφταναν τα κύματα και τα μηνύματα,
τα νύχια που μπήγεις με μανία την καρδιά μου
και τα έκρυψες,με ισοπέδωσες...
Τασάκι το κορμί μου και η γλώσσα σου τσιγάρο
με κατέστρεψες, με διέλυσες...
Εκεί που ήσουν πάθος μου πια τσέπη
τώρα λάθος μου χαλάρωσε, χαλάρωσε,
ακόμα η ψυχή μου με την πάρτη σου δεν ψάρωσε
Έχω περάσει και χειρότερα,
μα αυτή η νύχτα δεν περνάει,
κι αν έρθουν κι άλλα περισσότερα
γιατί αυτή να με νικάει,
σταθείτε μάτια μου ανώτερα
έχω περάσει και χειρότερα...
Λες και σε έβαλε ο διάβολος, αυτός ο πάνοπλος
οινόπνευμα και αλάτι στις πληγές μου κάθε βράδυ
λιποθύμαγα μα σε περίμενα
μαστίγιο ετοιμάζω τώρα ήρθε η σειρά σου
με γονάτισες και μ άφησες
να πέφτω απ'τον πέμπτο κι εσύ στο πέταγμα σου
μα ησύχασε , να δεις πως ανασταίνεται αυτός που τον ξεσκήσανε...
Έχω περάσει και χειρότερα,
μα αυτή η νύχτα δεν περνάει,
κι αν έρθουν κι άλλα περισσότερα
γιατί αυτή να με νικάει,
σταθείτε μάτια μου ανώτερα
έχω περάσει και χειρότερα...
www.goldenradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου