Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Εδώ είμαι εγώ .. είναι ο τίτλος από το πρώτο τραγούδι του Βασίλη Χατζηπαρτάλη που είδαμε στο The Voice of Greece.


Ένας από τους καλύτερους παίκτες του The Voice of Greece μέσα από την ομάδα της
Μελίνας Ασλανίδου ήταν και ο Βασίλης Χατζηπαρτάλης.
Ο ταλαντούχος καλλιτέχνης ήταν από τους τυχερούς που κατάφεραν να φτάσουν μέχρι
τα live του ημιτελικού και να αποκτήσει και αυτός μαζί με τους υπόλοιπους που
απέμειναν στο show, το πρώτο του προσωπικό κομμάτι.
Ο Βασίλης Χατζηπαρτάλης ανοίγει τα φτερά του στη δισκογραφία με το debut single
του, που λέγεται "Εδώ είμαι εγώ" !
Βασίλης Χατζηπαρτάλης - Εδώ είμαι εγώ new song 2014 | Vasilis Hatzipartalis -
Edo Ime Ego (iTunes version)

Βασίλης Χατζηπαρτάλης - Εδώ είμαι εγώ new song 2014
www.goldenradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου